POZYCJONOWANIE

Wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych – pozycjonowanie Warszawa

strategia + kreacja + technologia

SEO (Search Engine Optimization) to nic innego jak pozycjonowanie serwisów internetowych takich jak strony, sklepy, portale internetowe w wyszukiwarkach internetowych.

 

Celem procesu pozycjonowania jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce w odniesieniu do wybranych słów kluczowych. Istnienie serwisu internetowego na wysokich pozycjach pozwala większej liczbie osób na odwiedzenie go i skorzystanie z Państwa produktów i usług. .

Metody pozycjonowania wśród pozycjonerów są różne, nasz zespół skupia się wyłącznie a tych sprawdzonych i skutecznych, tak aby osiągnięte efekty były szybkie i długofalowe. Nasza firma proces pozycjonowania zaczyna od pomocy w doborze odpowiednich słów kluczowych, tak aby były one efektywne w Państwa branży. Następnie przechodzimy od optymalizacji serwisu internetowego oraz dalszych działań pozycjonerskich. Sama optymalizacja jet również bardo ważnym działaniem, ponieważ dzięki niej dostosowujemy wszystkie elementy zawarte a stronie oraz w kodzie źródłowym do wymogów wyszukiwarek internetowych.

 

 
Czym pozycjonowanie różni się od innych działań reklamowych?itcp_pozycjonowanie_03

 

Działa w wyszukiwarce internetowej – dzięki pozycjonowaniu Użytkownik poszukujący danego produktu i usługi jest w stanie znaleźć Twoją firmę, ponieważ będzie ona umieszczona wysoko w wynikach jego wyszukiwania.

Działa na zasadzie słów kluczowych – Użytkownicy Internetu poszukują w nim produktów i usług wpisując konkretne słowa, po których chcą znaleźć dany produkt/usługę. Państwo właśnie na te słowa mogą się pozycjonować, aby Użytkownicy trafiali na Państwa witrynę internetową.

Działa na świadomość Użytkownika – Użytkownik wychodzi z przekonania, iż serwisy internetowe firm, które znajdują się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania są lepsze od tych, które znajdują się dużo dalej.

Działa pozytywnie na ruch na stronie – Użytkownik z zasady nie ma czasu poszukiwać produktów i usług przeglądając 10,20,30 stron wyników wyszukiwania. Badania dowodzą, iż decyduje się on na produkt, czy usługę dostępną już na 1,2 stronie, ponieważ, “nie chce” mu się dalej szukać.

 

 

 

Jaki element w pozycjonowaniu jest najważniejszy? – Słowa kluczowe

itcp_pozycjonowanie_07

Odpowiedni dobór słów kluczowych jest bardzo ważny. W związku z tym nasza Agencja Interaktywna pomoże Państwu wybrać te, które są najbardziej efektywne. W ramach współpracy wykonujemy szczegółową analizę zarówno rynku, jak i konkurencji w państwa branży, tak aby wybrane słowa kluczowe przyniosły Państwu jak największy zysk w szybkim okresie czasu. Mogą Państwo nam zaufać!

Jak wygląda dokonywanie wyboru słów kluczowych? Pierwszym etapem jest spotkanie razem z Państwem w celu ustalenia słów kluczowych dotyczących Państwa branży – tworzymy tzw. burzę mózgów, w ramach której wypisujemy wszystkie możliwe słowa kluczowe. Kolejnym krokiem jest analiza poszczególnych słów kluczowych w taki sposób, aby wyodrębnić wyłącznie te, które są wyszukiwane przez Użytkowników w wyszukiwarce internetowej, w tym momencie następuje również analiza konkurencji. Na podstawie tych działań tworzymy odpowiednią listę, na której znajdują się wyłącznie często wyszukiwane frazy, które w przyszłości wpłyną z pewnością na zwiększenie ruchu na Państwa stronie. Bardzo ważne jest wyselekcjonowanie odpowiednich słów kluczowych, ponieważ to one będą kluczowym elementem całości procesu pozycjonowania.

Dla kogo pozycjonowanie jest dobrym wyborem?

Pozycjonowanie zwane SEO jest dobrym wyborem dla wszystkich przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych posiadających serwis internetowy – w postaci strony internetowe, sklepu internetowego lub portalu internetowego. Każdy właściciel wspomnianej witryny internetowej powinien dbać o jej widoczność w sieci. Jaki jest główny cel tego rozwiązania? Oczywiście element marketingowo-sprzedażowy!

Wyszukiwarka Google w dzisiejszym świecie jest nieodłącznym elementem każdego z nas, to w niej znajduje się ogromna liczba informacji, których poszukujemy każdego dnia! Zatem odpowiednie wykreowanie Państwa serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania milionów Użytkowników jest czymś niezbędnym.

Wybierz usługę pozycjonowania jeśli: itcp_pozycjonowanie_15

– już obecnie sprzedajesz produkty i usługi swojej firmy przez internet

– chcesz zacząć sprzedaż produktów i usług przez internet jako dodatkowe miejsce ich dystrybucji

– chcesz zwiększyć dotychczasową sprzedaż produktów/usług

– chcesz po prostu zwiększyć zainteresowanie swoją firmą, zwiększając ruch na swoim serwisie internetowym

– myślisz przyszłościowo

– wiesz, że istnienie w Internecie to mus w dzisiejszym świecie

– chcesz zbudować markę na większą skalę

– działającą online i offline

 

Działania związane z pozycjonowaniem
Każda usługa pozycjonowania zlecona w naszej firmie po wyborze odpowiednich słów kluczowych opiera się o następujące elementy.
Optymalizacja
1. Optymalizacja - jak już wyżej zostało wspomniane optymalizacja polega na szczegółowym sprawdzeniu kodu źródłowego serwisu internetowego oraz jeśli jest to wymagane opiera się ona o jego poprawę, również w zakresie struktury. Składa się na nią dodatkowo badanie szybkości wyświetlania się strony internetowej, na którą mogą mieć wpływ - ilość kodu strony, waga grafik oraz ilustracji. Optymalizacja grafik zawartych w serwisie internetowym dotyczy przede wszystkim ich wagi oraz nadawania odpowiednich opisów i treści, dzięki, którym grafiki nie będą bezużyteczne dla robotów wyszukiwarek. Bardzo ważnym elementem w procesie optymalizacji jest również nadanie odpowiedniej hierarchii treści - nagłówki h1, h2, h3 oraz metatagi. Istotna jest również zgodność ze standardami W3C, dzięki którym można dowiedzieć się o prawidłowości wyświetlania się serwisu internetowego. Jest ona najważniejszym elementem pozycjonowania.
Content martketing
2. Content martketing polega na odpowiednim stworzeniu i umieszczeniu treści przyjaznych i użytecznych dla Użytkownika oraz poszukiwanych przez roboty sieciowe. Bardzo ważnym jest, aby wszystkie treści będące w serwisie internetowym były WARTOŚCIOWE. Co to oznacza? Google obecnie bada strony pod względem zawartych na nich treści wartościowych - czyli treści unikalnych, związanych z tematyką strony internetowej oraz posiadających takie informacje dla Użytkownika dzięki, którym poszerzy on swoją wiedzę, w treści te oczywiście powinny zostać umiejętnie wplecione wybrane słowa kluczowe. Zatem tworząc stronę dla Google musimy posiadać na niej mnóstwo wartościowej treści najlepiej “jak najwięcej”, jednak Użytkownik nie przepada za obszernymi treściami - zdecydowanie nie będzie chciał ich czytać. W tym momencie ważny jest odpowiedni content marketing polegający również na tym, aby w przedzielać akapity treści grafikami, ikonografią, wykresami, tabelami. W ten sposób, aby optycznie treść była przyjazna dla Użytkownika. Jednak jaki element jest najważniejszy w tworzeniu treści? Zdecydowanie NIE KOPIOWANIE ich z innych serwisów internetowych.
Link building
3. Link building działania te opierają się na linkach - czyli czyli odnośnikach HTML do odpowiednej strony, podstrony, dokumentu. Link building jest niczym innym jak pozyskiwaniem linków prowadządzych do Państwa strony. Jednak, aby linkowanie było pożyteczne i pomagało w uzyskiwaniu wysokich pozycji w wyszukiwarce internetowej musi być umieszczane w wartościowych, odpowiednich miejscach. Właściwa ilość linków oraz ich właściwy rodzaj może w znacznym stopniu podnieść serwis internetowy w wynikach wyszukiwania, jednak należy pamiętać, iż wykorzystywanie linków złej jakości może prowadzić do negatywnych skutków - kar, za sprawą który serwis internetowy może zostać zablokowany lub może diametralnie spaść w wynikach wyszukiwania Google. Warto pamiętać, iż nic nie dzieje się bez kontroli Google i warto zlecić usługę linkowania profesjonalnej agencji interaktywnej.
Analiza
4. Analiza występuje podczas całego szeregu procesów, które są związane z pozycjonowaniem. Jej celem jest dokładne śledzenie skutków postępowań SEO, a także ich zbadanie, co w rezultacie ma przynieść wiele pozytywnych korzyści w niedługim okresie, lecz w ujęciu długoterminowym. Przeprowadzając analizę tworzy się też dokładne sprawozdania informujące o osiąganych zyskach. Takie działania powinno się przeprowadzać systematycznie, gdyż wtedy utrzymamy ciągły nadzór i będziemy mogli szybko podjąć jakieś czynności w sytuacji wystąpienia negatywnych skutki.
Call Now Button