27 sierpnia 2019
Internetowe Rewolucje od Google

Internetowe Rewolucje to kolejna wartościowa propozycja od Google. Dedykowana jest nowym odbiorcom zakładającym własną działalność, albo odbiorcom aktywnym już na rynku i chcącym czerpać z potencjału sieci, w celu jej rozwinięcia i rozreklamowania, a więc i w celu zwiększenia zysków. Program jest także dla osób, które chcą dowiedzieć się czegoś o marketingu w sieci.
Wiedza w obrębie omawianego programu zebrana jest w formie materiałów wideo, gdzie zaprezentowane są instrukcje, a także ich transkrypcji. Przez to każdy jest w stanie znaleźć tu najlepszą dla siebie opcję uczenia się. Ponadto tematy często obejmują zadania, dzięki którym łatwiej można przyswoić nową wiedzę.

Certyfikat Rewolucji – kroki do jego uzyskania
Całe działanie trzeba rozpocząć od rejestracji albo zalogowania się na witrynie kursu. W panelu można wybrać Diagnostykę Potrzeb do wykonania spersonalizowanego planu szkolenia bądź też zapoznać się z materiałami zgodnie z własnymi preferencjami, bez sprecyzowanego planu. Diagnostyka ma duże znaczenie, kiedy chcemy skoncentrować się na danych sferach marketingu, a nie przeglądać wszystkie dostępne moduły.
Kurs pozwala zapoznać się z różnymi materiałami, ale jeżeli w konkretnej sferze tematycznej jesteśmy mocniejsi, możemy od razu przejść przez test, który podsumowuje konkretny temat.
Aby skorzystać z kursu, można bazować na dowolnym sprzęcie z dostępem do Internetu. Pamiętajmy, że do wszelkich materiałów z kursu jak na razie można dostać się tylko za pośrednictwem Internetu.
Każde szkolenie, jak i pełne moduły kończą się niedługim tekstem. W przypadku podania przez nas złych odpowiedzi, Google da nam możliwość dokonania poprawy. Kiedy wszelkie zagadnienia zostaną zliczone, można przejść przez test finalny, aby uzyskać certyfikat. W razie niepowodzenia, do egzaminu można podejść kolejny i kolejny raz. Zdanie kursu oznacza otrzymanie potwierdzenia uzyskania certyfikatu na skrzynkę mailową.

Czy zrobienie kursu i uzyskanie certyfikatu to dobry pomysł?
Jeżeli naprawdę chcemy rozwinąć działalność, korzystając przy tym z potencjału Internetu, albo chcemy zdobyć kluczową wiedzę z obszaru marketingu w sieci, kurs ten warto zrobić. Pozwoli on nam zdobyć szereg wartościowej wiedzy, ale osobom, które są kompletnie jej nieświadomi. Tym, którzy mają pewną wiedzę i doświadczenie w tej kwestii, i chodzi im o szersze pogłębienie konkretnych zagadnień, odradzamy omawiany kurs.
Oczywiście uzyskanie certyfikatu z takiego kursu to bardzo dobre wejście w sferę marketingu w sieci, które może zachęcić do pozyskania jeszcze bardziej zaawansowanych certyfikatów.
Jednak, czy kurs ten będzie opłacalny dla kogoś, kto nie zajmuje się marketingiem w sieci w ramach swojej działalności? Może być opłacalny, ale niekoniecznie. Warto jednak uświadomić sobie, że zazwyczaj działalność opiera się na współpracowaniu z zewnętrznymi jednostkami, przez co wiedza z obszaru marketingu w sieci będzie wsparciem we współpracy np. z agencją reklamową i w rozdzielaniu zadań dla pracowników, którzy odpowiadają za tą sferę działalności.

Jaką wiedzę można zdobyć w ramach omawianego kursu?
Omawiany program funkcjonuje na rynku kilka lat. W przeciągu minionych 2 lat Google wdrożyło do certyfikacji kolejne moduły i zakresy tematyczne. Na dzień dzisiejszy wyróżnia się tu 26 modułów i 106 tematów.

W każdym module znajduje się dana ilość tematów, a także informacje o średniej ilości czasu, jaki jest konieczny do zapoznania się z materiałami.
Przybliżona ilość czasu wyznaczona przez Google do przeanalizowania kursu to 40 godzin.

Omawiany rodzaj kursu oznacza sporą bazę wiedzy, którą powinna przyswoić każda nowa osoba, która dopiero co zaczyna swoją działalność i nie ma doświadczenia w marketingu w sieci, a także osoba, która interesuje się tematem promocji firmy w sieci.

Call Now Button