9 kwietnia 2019
Efektywne tegoroczne koncepcje w sferze SEO Mobile

Świat mobilnego Internetu
Mobilny Internet jest obecnie bardzo popularny, do czego bez wątpienia przyczynił się rozwój technik internetowych. Nie da się ukryć, że przeważająca część użytkowników przegląda Internet za pośrednictwem swoich telefonów, czy tabletów – bo tak jest po prostu wygodniej. Użytkownicy mobilni znacząco dominują nad użytkownikami stacjonarnymi. Telefon jest urządzeniem, bez którego praktycznie nikt nie wychodzi dziś z domu. Jest on zawsze pod ręką i pozwala nam na korzystanie z Internetu bez względu na miejsce w którym się znajdujemy. Jest to duży komfort.

SEO Mobile
Optymalizowanie witryn www pod katem odbiorców sprzętów mobilnych to w pewnym sensie subdyscyplina SEO. Uwzględnia działania przygotowujące stronę, by mogła ukazywać się na głównych pozycjach w mobilnej wersji wyszukiwarki, ale też by mogła wyświetlać się poprawnie na różnych sprzętach. To również poczynania, które mają na celu ułatwienie dostępu do materiałów upublicznionych na witrynie mobilnym robotom, które zajmują się indeksowaniem. Sprzęty mobilne stanowią przyszłość wyszukiwania, w związku z tym wszystkie firmy z pewnością będą musiały zadbać o mobilną koncepcję SEO. Jeżeli nie chcą zostać zdominowane przez konkurencję, powinny pomyśleć o tym już dziś, bo później nie będzie to takie łatwe.

Co wiesz o intencjach odbiorców?
Zagwarantowanie przyjemnych wrażeń odbiorcom jest realnie niemożliwe, jeśli nie znamy ich prawdziwych intencji. Warto także skupić się na precyzyjnym dopracowaniu każdego szczegółu oraz wyglądu witryny na sprzętach mobilnych. Walory estetyczne także są ważne i odgrywają istotną rolę. Kiedy zadbamy o to wszystko, będziemy mogli być pewni, że odbiorcy doświadczają miłych wrażeń podczas oglądania naszej strony. Musimy oczywiście pamiętać też o tym, że użytkownicy muszą zobaczyć zarówno te same materiały na sprzętach mobilnych jak i stacjonarnych.

Dobra widoczność witryny w sferze mobilnej
Witryna w pełni dostosowana pod każdym względem do urządzeń mobilnej pomoże nam odnieść sukces. Z badań wynika, że responsywna strona jest bardzo wygodna dla odbiorców. Wystarczy więc zadbać o to, aby bezbłędnie wyświetlała się na sprzętach mobilnych, a zadowolenie użytkowników gwarantowane!

Szybki czas ładowania witryny
Obecnie jest to bardzo kluczowy czynnik rankingowy. Zbyt długo ładująca się witryna jest istotna w sferze mobilnej, gdzie odbiorcy przeglądają Internet w szybkim tempie. Chodzi im o to, by mogli jak najszybciej odnaleźć tam wszystkie potrzebne materiały. Powinniśmy zapewnić im tą możliwość, jeśli nie chcemy ich stracić. Zniecierpliwieni użytkownicy z pewnością porzucą naszą wolną ładującą się witrynę na rzecz tej, która ładuje się szybciej. Postarajmy się więc maksymalnie zredukować czas ładowania witryny, a więc usuńmy wszystkie niezbędne elementy na niej, które ją spowalniają.

Eliminacja reklam, które utrudniają przeglądanie witryn
Każdy z nas ma chyba zbyt nieprzyjemne skojarzenia z reklamami, które przeszkadzają nam w przeglądaniu stron. Google lekceważy w zasadzie strony z reklamami, ale my dodatkowo też je wyeliminujmy i nie męczmy nimi naszych odbiorców. Natrętne reklamy wyświetlające się na pełnym ekranie bardzo irytują odbiorców i wzbudzają w nich negatywne emocje.

Call Now Button