BLOG
Agencja interaktywna IT Computer Partner

Najpopularniejsze artykuły
Zorientowanie na klienta w e-commerce.

Kto z Was myślał kiedyś na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzenia sklepu, by uzyskać jak najlepsze efekty? Wyróżnia się wiele modeli, wśród których istnieją takie, które są skupione na produktach. Dążą one do sprzedaży produktu w możliwie największych ilościach. Ostatnimi czasy często wykorzystywana jest strategia, która skupia się na kliencie. Przedstawimy Państwu trochę szczegółów […]

Pojęcia w branży IT

Kiedy mamy pewną świadomość znaczenia pojęć z branży IT, znacznie łatwiej jest nam komunikować się z software hous’em, który jest odpowiedzialny za tworzenia aplikacji mobilnych, webowych bądź innych artykułów cyfrowych. Dzięki temu unikamy ryzyka wystąpienia nieporozumień w relacji klient-wykonawca, jednocześnie znacznie szybciej przebiegają procesy decyzyjne. Już w momencie, kiedy ustala się skalę projektu, a także […]

Czym różni się branding od identyfikacji wizualnej?

Czy branding i identyfikacja wizualna oznacza to samo? Logo to nie to samo co brand. Branding nie oznacza tego samego co identyfikacja wizualna. Bardzo często jednak te pojęcia są mylone. Przez to wielu może sądzić, że praktycznie nie istnieje między nimi żadna granica. To oczywiście nieprawda, a pojęcia te nigdy nie powinny być podawane zamiennie. […]

Newsletter – jak odpowiednio pozyskać klientów.

E-mail marketing w postaci newsletterów jest bardzo szybkim, prostym i tanim sposobem na pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z obecnymi.   Aby wykorzystać w pełni możliwości newsletterów muszą Państwo skupić się przede wszystkim na ich profilowaniu – dostosowaniu do konkretnej grupy odbiorców. Warto zatem podzielić posiadaną grupę maili względem zainteresowań Państwa produktami/usługami. Osoba odczytująca […]

Pokolenie Y – na co warto zwrócić uwagę?

Z usług i produktów firm prosperujących na obecnym rynku polskim i zagranicznym zaczęli korzystać młodzi ludzie urodzeni w latach 1980-2000 – nazywa się ich pokoleniem Y.   Marketingowcy nie ukrywają iż pokolenie to jest dla nich nie lada problemem, gdyż zmieniają się diametralnie wszelkie wcześniej wykorzystywane wzorce marketingowe. Najbliższa przyszłość firm jest skupiona na pokoleniu […]

Call Now Button